علی لای لای...


لالالالا گل بابا

دیگه سقا نمی تونه آب بیاره

لالالالا گل پرپر

 بخواب اصغر مادرت که شیر نداره

لالالالا گل یاسم

در هراسم

حرمله تو رو ببینه

قاتل تو پر ز کینه

در کمینه تا که یاسمو  بچینه

بارون می باره از چشمام

جون نداره پاهام

موندم تنها

لرزه افتاده بر اعضا

جون نده رو دستام

جون بابا

لالالالا گل سنبل چه قشنگ زل زدی تو چشمای بابا

لالالالا دل بریدی پرکشیدی از روی دستای بابا

وقتی ساقی آب نیاورد

تشنه لب مرد

وقتی دیدم  مادرت رو

دم گوشش گفتم آروم

تا نشد دیر  سیر نگاه کن اصغرت رو

آه غم می کشم از دل با خنده ی قاتل ای دل ای دل

راه خیمه رو گم کردم پر ز غمو دردم ای دل ای دل

علی لای لای علی لای لای علی لای لای علی علی لای لای

لالالالا بی قرارم

ناله دارم دلم از داغ تو خونه

لالالا گل لاله

به سه ساله چی بگم خدا می دونه

همه صبر و طاقتم رفت

تا صدای کف و هلهله بلند شد

پیش چشمام زیر تیغ تیز دشمن حنجرت به پوست بند شد

خون شد دلم برای تو

هنوز چشای تو نیمه بازه

می خوام دفنت کنم تا که

پر پر نشی زیر نعل تازه

علی لای لای علی لای لای علی لای لای علی علی لای لای