من...!!!!

دوستدارت من!

دوستدار روی و باطن تو و سرشت زیبا و دل لطیف تو و چشمان پر رمزو سر تو...

باتوام و جدا ناشدنی ترینی برایم مانند یک خاطره ی سبز...

ازیاد نرفتنی ترینی برایم مانند تصنیفی پر از هیاهو و پر سوزو احساس ترینی برایم مانند لطیف ترین گوشه ی یک ردیف موسیقی...

من از تو حرف میزنم و باران اسم تورا میبارد...

و شب ب خاطر توتکرار نشدنی ترین شب روی زمین میشود...!


سلام

خوبیییییییییین

شرمنده چن وختی نبودم و نتونستم بسرم بهتون...

ی خورده مشکلات دارم ک ایشالا هر وخ اوکی شدن دوباره میام واسه احوالپرسی...

امیدوارم مهمونی خدا برای همتون خوش بگذره و منم تو دعاهاتون از یاد نبرین...

دوستون دارم ی عالمه/ هر چی بگم بازم کمه


راستی دوستانی ک تو این یکی دوهفته ی اخیر اس دادن یا زنگ زدن و خطم خاموش بوده ازشون عذرخواهی مینومایم چون گوشیم گم شده بود (یکی دو روزه ک پیداش کردم)

یا نور...



زمین , پر غرور
که قدمهایت را فرش گشته
و می نازد که پذیرای وعده حق الهی است
و زمان , در سرور
که از آغاز هستی در انتظار تو سپری گشته و
و اکنون می داند که تا لحظه موعود دیگر چیزی نمانده
و من , دلم دریای نور
نور امید فرارسیدن لحظه دیدار
و بر لبم دعای ظهور
که دیری نخواهد گذشت که آن شب مسعود فرا رسد
و سحرگاه ندایت زمین را فرا گیرد ...

.............

میلاد حضرت عصر حضرت مهدی(عج)،حجت زمانمون(قائم آل محمد) رو  ب همگی دوستان تبریک میگم...

دوستان التماس دعا دارم مثه همیشه...

""نذر کردم تا بیائی هر چ دارم مال تو

چشم های خسته ی پر انتظارم مال تو

یک دل دیوانه دارم با هزاران آرزو

آرزویم هیچ،قلب بیقرارم مال تو""

نکته.......!



  ...!

اینم یکی از پیامای ارسالی توسط دوستان:

گاهی...

باید آرامش کسی را فرو ریخت

تنها برای اینکه بفهمد تنها نیس...