من وبابام...

این عکس دقیقا منو یاد بچگیام میندازه  

 

به دنبال قشنگ ترین واژه ها و کلمات میگردم

اما هیچ کلمه و واژه ای نمیتواند عظمت حضور تو را در زندگی من وصف کند

فقط میگویم ” دوستت دارم پدر ”

معنای عشق...

 

به سلامتی مادر بخاطر اینکه از سلامتیش برای سلامتی بچه هاش همیشه گذشته…
::
::
به سلامتیه همه مامانایی که هر وقت صداشون می کنیم میگن : جانم !
و هر وقت صدامون میکنن ، میگیم: چیه ؟ ها . . . ؟!
::
::

به سلامتی اونی که وقتی از مدرسه می اومدم خونه ، میگفت از صبح تا حالا برات ۱۰۰۰ تا صلوات فرستادم تا امتحان تو ۲۰ بشی . . .
♥مادر ♥ 

   

 

مادر تو غزل زیبای محبت و ایثاری

دوستت دارم و نام تو را با چشمه ها و رودها زمزمه میکنم . . .

السلام علیک یا صاحب الزمان(عج)

  

یولین گوزتله نگارین چک انتظارگلر

فرج دعاسین اوخی وقتی چاتسایارگلر

بوانتظارفرج بئیر بویوک عبادت دور

بویول گوزتلمگه ائیله افتخـارگلر

اینان شمادته قویمازغیورشیعه لرین

سواردل دل اولوب الده ذوالفقارگلر

قورارحکومت عدل علی نی عالمده

ائدر عدالتیله صلحی برقـــرار گلر

آقام ظهورائلینده جهان اولارگلشن

قیش اولسادا دولانوب ائیل اولار بهارگلر

جناب فاطمه قبرین گورنمیوب شیعه

بالاسی گلسه تاپوب ائیلر آشکــارگلر

قانین آلار ئوزی مظلوم کربلانین آقا

اوگلسه شیعیه قدرتله اقتـــدارگلر

گورنمورخ یوزین اما بئزی گورور مولا

گورنده اوندا کی یوخدور بئیره هاوارگلر

بئیزه وظیفه بودور حق دئیوب دوزوب دایاناق

ائدنده پرده نی الله ئوزی کنـارگلر

خلاصه ایله سوزی (اشرفی)بوبیتیله

داریخما شیعه اگروقتی چاتسایـــارگلر 

مرا ب خاطرت نگه دار...


باز امشب دل من غرقِ گله شد
بی تاب و بی‌ رمق بی‌ حوصله شد
دردا که دوری دردا!
ای آرزوی فردا تو بیا تو بیا
نداری خبر ز حالِ من نداری
که دل‌ به جاده میسپاری
سحر ندارد این شبِ تار
مرا به خاطرت نگه دار 

ادامه مطلب ...

هنر زندگی

هیچ مردی به خواستگاری نمیرود تا همسرش را تیره بخت کند وهیج دختری پیشنهاد ازدواج را نمی پذیرد تا مردی را نا امید سازد اما چقدراز ازدواجها به خوشبختی می انجامد وچقدر زندگی در زیر یک سقف برای زوجها شادی وموفقیت به ارمغان می آورد؟

هم زن و هم مرد به اختیار و اشتیاق و امیدوار و با نشاط ، پیمودن جاده زندگی را دست در دست هم آغازمی کنند و دلشان می خواهد همراه و همدوش یکدیگر تا پایان راه در کنار هم باشند اما در بسیاری از موارد اندکی از راه نرفته اند که تردید دلهای امیدوارشان را می لرزاند و فاصله خود را با زندگی ایده آل وشاد ذهنشان بسیار می بینند.

ادامه مطلب ...

درهنگام خستگی چای کوهی بنوشید

   چای کوهی که به آن توکلیجه نیز می گویند ، 

    از تیره ی گیاهان معطر و آرامش بخش اعصاب است. 

    گل این گیاه که به صورت سنبله ای از گل های ریز صورتی 

    مایل به سرخ رنگ است، در میان کاسبرگ هایی با رنگ سبز     روشن نقره ای و پشمالو قرار دارد.

     از این رو در زبان آذری به آن توکلیجه یا پشمالو گفته می شود. 

                     

ادامه مطلب ...

....

 

هر چ میخواهد دل تنگت بگو! 

در رابطه با این تصویر باشه هم مشکلی نداره

یا مولا...

اگر چه روز من و روزگار می گذرد
دلم خوش است که با یاد یار می گذرد

چقدر خاطره انگیز و شاد و رویایی است
قطار عمر که در انتظار می گذرد

به ناگهانیِ یک لحظه عبور سپید
خیال می کنم آن تک سوار می گذرد

کسی که آمدنی بود و هست، می آید
بدین امید، زمستان، بهار، می گذرد

نشسته ایم به راهی که از بهشت امید
نسیم رحمت پروردگار می گذرد

به شوق زنده شدن، عاشقانه می میرم
دو باره زیستنم زین قرار می گذرد

همان حکایت خضر است و چشمه ظلمات
شبی که از بَرِ شب زنده دار می گذرد

شبت همیشه شب قدر باد و، روزت خوش
که با تو روز من و روزگار می گذر د   

میلاد نور

حق چو دید آن نور مطلق در حضور
آفرید از نور او صد بحر نور
آفرینش را جز او مقصود نیست
پاک دامن تر زاو موجود نیست
میلاد نبی اکرم (ص) و امام صادق(ع) گرامی با د  


 

ز آسمان دل من خورشید و مه برآمد  

 شب میلاد احمد(ص) با پور حیدر آمد

همه شادی نمایید که میلاد نبی شد  

 جلوه ی نور صادق ز بعدش منجلی شد . . . 

شبانه

 
میانِ خورشیدهایِ همیشه
 
زیبایی‌یِ تو
 لنگری‌ست‌ــ
خورشیدی که
 از سپیده‌دمِ همه ستاره‌گان
  بی‌نیازم می‌کند.

 

ادامه مطلب ...