السلام علیک یا امام رضا علیه السلام

السلام علیک یا علی بن موسی الرضا (ع)

چگونه میتوان دل را با نام والایت آذین نبست؟

چگونه میتوان دل دردمندی را که تو را از سر صدق میخواند نشنید! 

گامهایم را استوار ولی به آرامی بر میدارم زیرا به رافتش امید دارم

دل غمین است ولی شاد و مسرور میشوم زیرا به رافتش امید دارم

دستانم خالی و پوچ است ولی به دامانش چنگ می زنم زیرا به رافتش امید دارم

دلم سیاه و زنگار گرفته است ولی منور و روشن است زیرا به رافتش امید دارم

کوچک و حقیرم ولی به درگاهی بزرگ پناه آورده ام زیرا به رافتش امید دارم

بغضی در گلو نهفته دارم ولی فریاد می زنم

 السلام علیک یا علی بن موسی الرضا (ع)

زیرا به رافتش امید دارم

 

رضاجان عمریست که گوشه نشین محبتم

این گوشه را به وسعت دنیا نمیدهم یا امام الرئوف . . .


السلام ای حضرت سلطان عشق

یا علی موسی الرضا ای جان عشق

السلام ای بهر عاشق سرنوشت

السلام ای تربتت باغ بهشت

عیدتون مبااااارک