تغییر...

کاش میشد ب صفحات زندگیمونم مثه صفه های این ب اصطلاح خونه های مجازیمون هر از گاهی ی نگاهی بندازیمو تمام قسمتهایی رو ک  نوشتیم،کپی کردیم(خودمو میگم) و یا هر چیز دیگه و بازخوردایی ک در مقابلشون دیدیم رو از دوباره دیده و ب نقاط ضعف و قوتمون پی ببریم... 

من امروز اتفاقی صفحات وبلاگو مرور کردم... 

چون تمام پستا و کامنتای این چن سال اخیر ثبت شده بودن، با خوندنشون حس خوبی بهم دس داد... 

البته ی جاهایی من بهشون دس ندادم...  

تو این مدت با خیلیا آشنا شدم و دوستیم باهاشون بیشتر و بیشتر شد جوری ک خودمم فکرشو نمیکردم... 

بضیا هم ی مدت مثه ی همسفر باهام بودن و بعد هر کدوممون ب قول مروف رفتیم سی خودمون و ... حافظا...  

خلاصه بیشترین مسئله ای ک ذهنمو درگیر خودش کرد تو چند دقیقه ی مرورو اینا تاثیراتی بود ک ی سری از دوستان با حرفاشون بر زندگی من گذاشتن( خیلی زیاد )حتی با ی کامنت کوچولو و تغییراتی بود ک در خودم و بقیه احساس کردم...هر چند اندک 

ان شاالله ک بتونیم تغییرات متقابل، مثبت و رو ب رشدیو داشته باشیم برای هم

خداجونم شکرت بابت همه چی... 

اللهم صل علی محمد و آل محمد. 

اللهم عجل لولیک الفرج