یابن الحسن آقا بیا


بی تو ای صاحب زمان ، بی قرارم هر زمان !

از غم هجر تو من دلخسته ام     

همچو مرغی بال و پر بشکسته ام

کی شود آیی نظاره بر دل اندازی تو یارا ؟

بر دل خسته که دم سازی تو یارا

ده مدال دیده بانی ز عنایت

به من و از مهر و عشق بازی خدا را

:razz: یابن الحسن آقا بیا،  یابن الحسن آقا بیا :razz:
:razz::razz:  

ای تو شور عشق من ، روشنی انجمن

بی تو در دام بلا افتاده ام

بر تو یارا جان و دل را باخته ام

از فراق تو شده حال من خسته پریشان

کی میایی منجی و سلطان امکان ؟

عقده ها را وا کنی با یک نگه ، ای نور یزدان

بین چه کرده با دل من سوز هجران 
  :razz: یابن الحسن آقا بیا،یابن الحسن آقا بیا :razz:

    

                                              

دلم جز هوایت هوایی ندارد

لبم غیر نامت نوایی ندارد

وضو و اذان و نماز و قنوتم بدون ولایت بهایی ندارد

دلی که نشد خانه ی یاس نرگس خراب است و ویران ، صفایی ندارد...