خداوندگار من !

خداوندگار من !  با تو حرف زدن چه آرامشی به من می دهد ! ...
و چقدر من ! خوشبختم که تو را دارم .....
خدایا ! می دانم که خوب می دانی ژرفای نیازم را ...
و عمق انتظارم را ....
مهربان من ! که همیشه تنها تو را صدا زده ام و تنها همه چیز را همیشه از تو خواستم ....
تو را به خود خدائی ات قسم اجابتم کن .
من معجزه ی زندگی ام را تنها از قدرت بی کرانت و از دریای رحمتت می خواهم
من .......
مطمئن هستم که تو ای خدای مهربانم آرامش و عشق و خوشبختی و لحظات
ناب زندگی را با معجزه ای به زیبایی مهربانی ات به من هدیه می دهی و قلبم
را تا همیشه سرشار از خوشحالی و شور می کنی .
یا الهی و ربی من لی غیرک خدای من ! من خود و زندگی ام را در انتظار تحقق معجزه ی ناب زندگی ام به تو و دستان
سرشار از قدرت و رحمتت می سپارم ..
من یقین دارم ! به رحمتت خدای مهربان .
من ایمان دارم ! به قدرت و مهربانی و لطف و کرمت .

خداوندگارا دریاب دل-بی-پناهم-را ...  

شاید ی چن روز نباشم شاید...