عید فطر مبارک...

میگن همیشه لحظه ی خداحافظی،صاحبخونه دم در ایستاده و ب مهمونش لبخند میزنه...

لبخند خدا گوارایتان....

///////////////

لبخند ب لبهای شما حک بادا

غمهای شما همیشه اندک بادا

این عید ک سرشار ز لبخند خداست

بر وسعت جانتان مبارک بادا

/////////////////

لا ب لای گل سرخ

درمیان کوچه ی سبز خیال

شادیتان حس قشنگیست ک من میطلبم

/////////////////

اینو خیلی دوس دارم:

در آخرین روزهای ماه خدا دعا میکنم وقتی خدا در روز محشر از شما پرسید چ داری؟

حضرت علی علیه السلام سر بلند کنند و بگویند:حساب شد میهمان من است

//////////////////////////


و چقدر سخت است که این عزیزترین عید را بدون آن عزیزترین غایب از نظر بگذرانیم
اللهم عجل لولیک الفرج . . .

  .. و آخرین قدم

بغض گلویم را می‌فشارد و حتی از فکر کردن به رفتن از شهر تو می‌ترسم

تازه راه رفتن را یاد گرفته‌ام و قدم‌هایم رسیدن را حس می‌کنند

می‌ترسم از دوری دوباره

می‌ترسم از اینکه کاری کنم که فراموش شوم - هر چند تو هیچ‌کسی را فراموش نمیکنی-

کاش هنوز هم مرا در شعاع نور رحمتت راه دهی

و توفیقم دهی که دور باشم از تاریکی‌ها

تا شک و اوهام باطل چشمانم را نبندد

مرا پاک کن که زیبایی، روشن‌ترین هدیهٔ توست

و مهربانیت ایمان را (در)دل‌ها زنده می‌کند....

به قلم محمد غفاریاز وبلاگ طنین یاس