یلدا پیشاپیش مبارک...

   ما منتظر صبح شب یلداییم
دستی به دعا تا فرج فرداییم   

............ 

فریاد کشیده هر دو جیبم جانسوز         با دیدن نرخ هندوانه دیروز
یلدا تو کمی دیر تر امسال بیا               یارانه برای تو ندادند هنوز ! 

 

.................

 یلداست ، بگذاریم هر چه تاریکی هست
هرچه سرما و خستگی هست تا سحر از وجودمان رخت بربندد
امشب بیداری را پاس داریم تا فردایی روشن راهی دراز باقیست
........................

هر چه از روشنی و سرخی داریم برداریم کنار هم بنشیینیم
و بگذاریم که دوستی ها سدی باشند در برابر تاریکی ها
یلدایتان رویایی روزهایتان پر فروغ، شبهایتان ستاره باران

 

باور به نور و روشنایی است
که شام تیره ،از دل شب یلدا
جشن مهر و روشنایی به ما هدیه میدهد
یلدا یتان مبارک  

 
تنها چند دقیقه ناقابل مى تواند از یک شب عادى، شب یلدا بسازد؛
ولى با هم بودن است که آن را نیک نام کرده و در تاریخ ماندگار شده است. 
....................... 
 از همین امشب خود را در برابر زمستان سرد بیمه کنید.طرح پیش فروش بوسه های داغ شب یلدا با طعم لبو اغاز شد. برای ثبت نام لپتو بیار جلو... ماچ!  
 
هندونه بده قاچ کنم لپتو بده ماچ کنم غمتو بده چال کنم بخند تا من حال کنم.
...............
برایت چه بخواهم ز خدا؟
بهتر از اینکه خودش پنجره ی باز اتاقت باشد، عشق، محتاج نگاهت باشد، خلق، لبریز دعایت باشد و دلت تا به ابد وصل خدایی باشد، که همین نزدیکیست 
  بهترین یلداها را برایتان آرزو می کنم.