ای خداوند مهربان ک فقط تو مرا یاوری...

من رو به روشنایی ایستاده ام و خود را برای آغاز راه بیداری در همه ی ابعاد زندگی آماده کرده ام

و با قلبی مطمئن ایامم را در سال جدید به رحمت و اراده ی متعالت می سپارم.

سالی را با توکل به عشق الهی ات پشت سر گذاشته ام واینک نظاره گر گذر لحظات پایان آنم

هر مصلحتی را ک برایم مقدر فرمودی باور داشتم و سر تسلیم فرود آوردم

مهربانا...

با تو پیمان میبندم در آغاز سال نو هر چ را بر خود و ایامم می پسندم و خواهان در اختیار داشتن آنم

با نیک اندیشی و در هر شرایطی بر دیگری نیز روا دارم..

قدرشناس محبتها باشم و با کردار درست گفتاری بجا و افکاری الهی سبب شادمانی دلها و آرامش قلوب

شوم تا شاهد تجلی فرصتهای طلائی ناب و روزهایی شاد و پر برکت از خوان کبریایی ات باشم.

امید دارم از تو مهربانی را بیاموزم و متعهدانه به آن عمل کنم تا لطف و عفو تو شامل احوالم شود.

با تو عهد میبندم با شکر داشته هایم تورا خوشنود سازم و برای دریافت برکت حلال صادقانه تلاش کنم.

ایامی پرشگون و همراهانی یکدل قرین راهم گردان و احوال زندگیم را در سال جدید در احاطه ی عشق

و رافت الهی ات قرار ده...

ای خدای مهربان که لحظاتم پر از حضور توست...